2008-07-08

Sunshine On Leith, III

"My my my it’s a beautiful world
I like sleeping with Marie
She is one sexy girl full of mystery
She says she doesn’t love me but she likes my company
For now that’s good enough for me" (Colin Hay, "Beautiful world)

III. (Aasta ja kaheksa kuud hiljem) "Sex is the closest we will ever get, You naughty estonian," saatis ta mulle kord sõnumi. " Inside and around each other. The licking and kissing, the fondling and caressing, the touching and stroking, the tasting and nibbling, the smelling and teasing, the rubbing and scratching, the sucking and biting. Need I say more. Don´t want to scare You off - I am a passionate lass!"
Sõnumit lugedes tekkis mul erektsioon, nii et pidin ennast sealsamas rahuldama.
Veel üks mälupilt - ma seisan oma karavani uksel, rohkem kui viis aastat varem. nagu praegugi on august. kõige kuumem august kogu Inglismaa ajaloos. ma seisan oma karavani uksel, suitsetan ja üle minu on kõige imepärasem, eredam tähistaevas, mida olen iial enne või hiljem näinud.
Veel üks mälupilt - seisan näoga akna ja seljaga Annika poole. Oleme Ihastes, jõuludeni on kaks päeva. Annika nutab hääletult. ma vaatan, kuidas imepaksud räitsakad laisalt maa poole langevad. Madonna laulab raadios õrn-mahedalt: "This used to be my playground, this used to be my childhood dream.." Olin öelnud, et see on läbi, ja niisama lihtsalt olin teinud lõpu suhtele ainsa naisega, keda olin armastanud peale tema.
Meie vahel oli lihtsalt liiga palju pinget, seda, mis ei jõua sõnadesse, erootilist pinget ja liiga vähe sõnasid, sest selles maailmas on sõnad meie hinge aseaineks. "This used to be the place where I ran, whenever I was in need..of a friend." Järgnevatel kuudel saime veel mõned korrad kokku, et teineteist üksinduses füüsilise armastusega lohutada. Ent see leevendab üksindust samavõrd kui alkohol armuvalu. Üksindus on meeleseisund..


Olen teda kogu aeg lihtsalt temaks nimetanud. Kas tal on nimi? Ärge olge rumalad. Igal inimesel on nimi, ma pole seda lihtsalt öelnud. Ma ei taha öelda seda nime, mis siiani täidab mind isesuguse magusa valuga, mille ütlemine sunnib mind käsi rusikasse suruma, mille ütlemine toob mulle näole kahvatu naeratuse. Aeg pole selle nimetamiseks veel küps, nii nagu ei saa ma veel rääkida seda lugu. Te võite küsida Sifuentses käest. Ent Te ei tunne ju veel ka Sifuentest.


Ta tahab sisse hüpata Malt Shovelisse, kuna seal mängib live-muusika, tahab sinna sisse hüpata, et vaadata, kas tema sõbranna Gillian pole mitte seal. Tegelikult tahab ta astuda sisse kõrtsi, et enne kodu võtta veel üks siider.
"ma olen lootusetu alkohoolik, M," tunnistas ta mulle ühel meie esimestest kohtumistest relvitukstegeva avameelsusega. See on tõsi. Me oleme paras paar. Me läheme Malt Shovelisse. Sunnin teda leppima poole pindiga ning vean ta siis vaat et jõuga minema. Talle ei meeldi see. Samuti vaat et jõuga sunnib ta mind sisse The City Limitisse Leith Walkil, et võtta seal veel üks jook. Me tülitseme. Üks vähestest tülidest, mis meil iial on olnud. Süüdistan teda kontrolli puudumises. Ta ütleb, et mul pole mitte mingisugust õigust teda kritiseerida,ja tal on õigus.
Ikka tülitsedes läheme koju ja armatseme elutoa diivanil otsekui sõgedad. Kuuskümmend neli, ütleb ta.

0 Kommentaarid:

Postita kommentaar

<< Home