2005-09-27

Eksperiment

Kõik algas sellest, et üks poolakas hakkas töö juures irvitama meie plaani üle miljon kokku ajada. Ironiseeris, et ma peaks ületunde tegema, siis tuleks miljon rutem kätte. Nüüd siis on mul telefoni ekraan pooleks - käisin eile käna pimedal ja vihmalibedal rattateel töölt tulles. Eks reedel selgub, kas õnnestub kuskil ekraan ära vahetada või tuleb odavam uus föön muretseda.

Tegin natuke arvutusi kah, mingi 275 naela peaks järgmisel reedel kätte saame selle eest, mis ma sel nädalal pingutan. Seega ca 80 naela rohkem nädalas, mis pole nädala lõikes eriti suur summa, arvestades, et mul jääb vaba aega täpselt 2 tundi kojusaabumise ja magamamineku vahele. Eks näe, mida mu füüsis nädala lõpus asjast arvab, kas maksab pingutada või ei...

2 Kommentaarid:

Anonymous Anonüümne sõnas...

Kus sa, Georg poiss, nyyd tootad siis? See on tore, et sa lopuks perele raha oled hakanud sisse tooma. Aga see raha anna kyll Mihkli katte, see on liiga suur summa nii noore inimese jaoks. Teed veel rumalusi, hakkad niisama laristama ja olut ostma. Las Mihkel paneb selle oma hoiuarvele, taisealiseks saades saad katte.

Urmas

28/9/05 17:32  
Blogger Joosep-Georg sõnas...

No ma mõtlesin endale uue nokamütsi osta selle raha eest ja... rattale veel ühe paari tulesid. Ja signaalpasuna kah, seda mul kah veel pole! Ja varsti peab uue paari väliskumme kah soetama, üle 1000 miili juba selle rattaga tehtud... millal ma ta soetasingi... näedsasiis, 2 kuud sai laupäeval täis :) Ja kilt on kah veel ostmata, aga see võib oodata kuni järgmise kevadeni, mil eestisse hakkan sõtkuma. Noh, ühesõnaga, plaane on mitmeid. Praegu kaalun, kas üldse midagi kolossaalset korraldada sel laupäeval (no pits või paar ikka võetud saab) või siis lükata suurem pidu nädala võrra edasi, kui pirakas ülekanne tuleb

28/9/05 22:27  

Postita kommentaar

<< Home