2006-03-03

Mulle aitab!

Eile nägin linnas parti. Õud tuli peale. Õnneks sõitis parasjagu mööda doubledecker buss numbriga 44 ja kuna peatus oli vaid paarkümmend meetrit edasi õnnestus mul ennast hingeldades juba sulguvast uksest sisse pressida! Vedas! Ei sina part mulle, raisk, linnugrippi ei anna! Komberdasin teisele korrusele, istusin maha ja avasin ajalehe kui vaatasin hetke ajel kõrvale ja...minust üle vahekäigu istub moslem! Jeesus Kristus ja kolmkümmend kuus poolakat, tulge appi! Moslem, nagu moslem ikka, peale selle veel seljakott, paks jope ja kuri nägu. Pööritab silmi ja krigistab hambaid. Ja kas ma mitte ei kuulnud teda pomisemas Allah akbar - allah on suur?! Ja kas need pole mitte juhtmeotsad, mis tal kotist välja vaatavad?! Tõmbasin hädapidurit ja hakkasin jooksma. Kui tahab bussi õhku lasta, siis lasku ilma minuta. Mul on pesu vaja pesta ja sada muud asja teha.
Koju jõudes olin saavutanud veendumuse, et mina enam toast välja ei lähe. Minge te..., igal pool on mingi gripp, mingid moslemid, hullud lehmad, poola torumehed ja siis läheb veel Eesti aukonsul põhja Portugalis kosmosesse kah! Mis ta seal teeb? Arendab Eesti kaubandussuhteid marslastega? EI poisid, mina neid marslasi ei usalda. Istun toas, söögi tellin koju, arvuti tõmban seinast välja, et välismaailma ähvardavad mõjud minuni ei ulataks. Tühjagi. Uksekell - miks te council taxi maksnud ei ole sõbrad?! Ja õllehinnale panevad kah 10 penni otsa; kõrtsis suitsetamise keelamisest ei räägi ma üldse! Mulle aitab! Mina asutan uue partei, et kogu see pull ära lõpetada. Once and for all! (pardon my french!)

Kõik kes tahavad minuga liituda saatke mulle mail koos liitumisavaldusega. Endistel komparteilastel palun mitte tülitada! Samas palun ka hääletada ja anda punkt meelepärasele nimele
1. Public front of people
2. People public front

Mihkel

0 Kommentaarid:

Postita kommentaar

<< Home