2010-05-18

Näljastreik Hodorkovski toetuseks

Tänases Postimehes on üleval artikkel, mis sedastab, et Vene Föderatsiooni kohtute poolt järjekindlalt vaenatav Mihhail Hodorkovski alustab näljastreiki.

Mihhail Hodorkovski mulle meeldib. Mulle üldse rikkad inimesed meeldivad. Teiseks on ta väga tark, kuna luges oma praeguse vangistuse jooksul läbi kogu vangla raamatukogu. Kolmandaks on parempoolsed teisitimõtlejad üldiselt toredad. Aga teisiti ta mõtleb (See tuletab meelde stseeni Jaan Krossi Kallid Kaasteelised esimesest raamatust, kus keegi polkovnik temalt Inta vangilaagris uurib, kas Ian Ianovits on tegelikult ka süüdi ja palju aastaid talle anti. Kuuldes, et viis aastat noogutab pead ja sõnab tõsitargalt, selge see, et süütu, muidu oleks ju vähemalt kümme saanud!), sest muidu peaks ta oma jahil cuba librede joomise kõrvalt paari jalgpalliklubi või midagi...

Ühesõnaga, näitamaks solidaarsust Mihhail Hodorkovski suhtes, alustan ka mina näljastreiki! Ma ei söö mitte midagi, kella 13:00 ja 14:00 ning kella 17:00 ja 18:00 vahel ning ei pruugi jooke, mille alkoholi mahuprotsent ületab 14. Samuti ei joo ma õlut, mis ei ole jahutatud adekvaatse temperatuurini. Minu streik kestab tähtajatult. Vähemalt esialgu. Ahjaa, eriti ei söö ma nimetatud kellaaegadel kalasuppi!

0 Kommentaarid:

Postita kommentaar

<< Home