2006-04-03

Kas teid on juba sel nädalal edutatud?

Kui mind peakööki üle viidi, kahtlustasin kohe, et midagi on meie peakokal plaanis. Mis täpselt, polnud selge. Kuni tänaseni.

Umbes nelja paiku astub sisse üks poolakas, Toomas oli nimeks vist. Pärib peakoka järele. Saanud Jim'iga kokku, küsib tööd. Jim et, "Täna nagu midagi pakkuda enam pole, aga saad ehk homme kell 7 tagasi tulla?" Toomas et, "Ok".

Tuleb siis Jim minu juurde ja pärib, et ega ma toda Toomast ei tea. Ma et, "Ei tea". Tema, et tema teab, väga hea tööline on. Ja et hakkab homsest minu asemel nõusid pesema. Ma et, "Ahah, et mis ma siis tegema hakkan?"

Jim et, "Tead, Dzoodz, sa oled üks hea tööline... ja usaldusväärne. Et ma ei tahaks sind kuidagi ära kasutada, aga et kui see sulle nagu vastu meelt pole, siis ma kasutaks sind hoopis kokana." Ma et, "Möhh... Amm..."

Jim et, "Einoh, kui ei soovi, ma peale ei käi... ma räägiks juhatajaga, et antaks palka kah siis sulle juurde ja... aga noh... eks sa mõtle." Ma et, "Einoh, loomulikult pole mul midagi selle vastu, lihtsat selline pakkumine tuli ootamatult..." Jim et, "Kena, oleme siis kokku leppinud. Aitäh, Dzoodz." Ma et, "Amm, aitäh!"

Ja ei ole enam kalendris 1. aprill... Kolmas on juba.

8 Kommentaarid:

Anonymous Anonüümne sõnas...

Einoh, palju õnne, mis muud!
Mis tegema hakkad, praekartuleid?

Ei tõsiselt, külmas või kuumas köögis oled?

Proosit,

Urmas

3/4/06 23:40  
Anonymous Anonüümne sõnas...

dzoodz the cock? shoti pr0n poolaka, eestlase ja tzimmiga köögis.

4/4/06 08:46  
Blogger Joosep-Georg sõnas...

Tegema hakkan igast lihtsamaid asju esialgu -- friikartulid, võileivad, magusad suupisted kandikutele asetada jms. Eks näis.

4/4/06 08:59  
Anonymous Anonüümne sõnas...

Palju õnne eesrindlike saavutuste eest tööpõllul, igatahes!

4/4/06 22:23  
Anonymous Anonüümne sõnas...

Väärt amet, vähmealt näga ei jää:)

6/4/06 12:32  
Blogger Pille sõnas...

Palju õnne, J-G! Luban Sul aeg-ajalt minu blogist ideid näppamas käia:)

6/4/06 13:10  
Anonymous Anonüümne sõnas...

Šotimaal leiti surnud luigelt linnugripi H5-viirustüvi

Haa Haa


Margus

õnne ka muidugi nii H5 tüve kui edutamise puhul
www.postimees.ee/060406/esileht/olulised_teemad/linnugripp/197340.php

6/4/06 14:06  
Blogger Universumi Direktor sõnas...

Tänan, Margus, soojade soovide eest. Kahe nädala pärast tuvastatakse Toomemäel varblasel H5N1, siis on tore vaadata, kuidas sa kuldnokka nähes kiljatad ja jooksu pistad, ainult selleks, et järgmisel tänavanurgal harakat näha ja....,ühes]naga tänan veelkord!

6/4/06 14:15  

Postita kommentaar

<< Home