2006-04-19

Aasta reekspatrieerumisest

Nii... tähelepanelikumad lugejad on ehk märganud, et meil sai täna aasta täis. 18. aprilli varahommikul pühkisime Mihkliga Tartu bussijaamas Eesti tolmu oma jalgelt ja astusime Riiga suunduvale bussile. Mäletan veel, et Mihkel jäi oma tulekuga natuke hiljaks -- ma olin tunduvalt varem juba kohal, arvestades käsiloleva operatsiooni kaalu. Siiski jõudis ta kohale enne bussi väljumist.

Noh, edasi sõitsime Riiga ja siis sealt õhtul lennukiga Stanstedi. Muidugi juhtus aga enne kõike seda palju huvitavat Riias ja teel sinna, millest aga ehk, ma loodan, Mihkel paar lauset pajatab. Et miks mitte nüüd, aasta hiljem, olnule pilk tagasi visata ja ehk rääkida neistki seikadest, mis tookord segaste asjaolude tõttu kajastamata jäid.

9 Kommentaarid:

Blogger Universumi Direktor sõnas...

Sa Georg oled täiesti segaseks joonud ennast!!! Sina jäid bussijaama hiljaks, ent joudsid onneks enne bussi valjumist kohale!!!

Mihkel

19/4/06 13:44  
Blogger Larko sõnas...

Arvestades kahe infoallika vastuolulisele sündmuste kirjeldusele pakun, et mõlemad jooksite bussi järele ja juht, kellel sai teist kahju, peatas sõiduki kinni. ;-)

19/4/06 15:32  
Anonymous Anonüümne sõnas...

ÕS 2006 teatab, et:
repatrieeruma - kodumaale tagasi pöörduma.

kas olete nüüd oma šoti juured avastanud või kvaifitseerub teie aastatagune tegu lihtlabaseks emigreerumiseks! aga selle asjaolusid oleks muidugi huvitav lähemalt lugeda.

peatset repatrieerumist ;)

A.

19/4/06 16:48  
Anonymous Anonüümne sõnas...

kommentaar jummalast oige, ma olen alati oelnud, et Georg joob liiga palju ja ajab siis voorsonad segamini - ekspatrieeruma, on see sona!

19/4/06 17:34  
Anonymous Anonüümne sõnas...

Mitte, et ma seal bussile mineku juures oleksin olnud, aga kui arvestada Joosepi konditsiooni ärasõidu eelõhtul, siis ma kipun pigem Mihkli versiooni uskuma

19/4/06 17:47  
Blogger Universumi Direktor sõnas...

ja ma olen alati oelnud, et Renetil on oigus, sest Georgil ei saa ju oigus olla, mh kasvoi selle parast, et ta joob liiga palju ja ajab siis koik segamini.

19/4/06 18:56  
Blogger Joosep-Georg sõnas...

Repatrieeruma ütles üldsegi Oras kõigepealt, kas ma siis sain kahelda tema võõrsõnade kasutuses. Ok, olgu siis ekspatrieeruma, parandan ära. Aga äkki tõepoolest ma siis hoopis tulin hiljem... See selleks. Oluline oli see, mis edasi juhtus...

19/4/06 20:17  
Blogger Universumi Direktor sõnas...

Georg valetab jälle!! Kus ma sain siis repatrieeruma oelda, kui paari kuu eest sai siin austraalia sopradega lausa ekspatriaatide joulupidu peetud?! Sometimes a cigar is just a cigar and expatriate estonian just expatriate estonian

20/4/06 04:46  
Anonymous Anonüümne sõnas...

Einoh, tore küll aga kuidas on lood miljunääriks saamisega? Mitu miljonit juba sukasääres on?

25/4/06 09:25  

Postita kommentaar

<< Home