2005-10-27

Õnnetu päev

Esiteks ei õnnestunud mul eile end tänasesse ületunnitegijate nimekirja panna (mis lõppkokkuvõttes siiski ei olnudki enam oluline, kuid halb algus sellegipoolest).

Teiseks varastas mingi jobu mu rattakottidest ära mu veekindlad jope ja püksid, seljakoti koos tööriistadega esmaste parandustööde tegemiseks, pudeli šokolaadipiima, korteri võtmed ja WD40 ballooni korgi, kui ise kõrtsis õlli libistasin. Õli, jalgrattapumba ja "Lihtsalt masendav." t-särgi jättis alles.

Kolmandaks käisin rattaga käna, kui olin koju sõitnud ja avastanud, et mul enam võtmeid pole ja tagasi kõrtsi sõitsin. Täna külastasin minoorsete vigastuste kliinikut, kus tehti öö läbi valutanud käest viis röntgenipilti ja õnnitleti mu elu esimeste, küll kahe minoorse, kuid siiski, luumurdude puhul - parema käe väikse sõrme kolmas lüli ning randmeliigesest mingi kild väljas.

Kogu läbivaatus, pildistamine ja sõrmede kokkuteipimine ning randmetugi täiesti tasuta - isegi isikuttõendavat dokumenti ei küsitud. Anti homseks ortopeedi aeg ja hoiatati, et kui satun mõne tõsisema tegelase otsa, siis too võib mu käe suisa kaheks nädalaks kipsistada. Igatahes on siis mõneks ajaks käsitööl kriips peal ja tuleb aega veeta seadusi uurides, et kas äkki ka haigusraha saaks selle pulli eest...

2 Kommentaarid:

Blogger Vali Dool sõnas...

Veedan järgmise nädala Shotimaal. Beware!

28/10/05 16:21  
Anonymous Anonüümne sõnas...

Kiiret paranemist, Joosep.
Aga sa oled ikka narr kah, et asjad tanavale jatad. Pane teinekord silt ka juurde, et "siin ei ole kala". Olid tais kui kukkusid? Lepo Sumera kukkus ka enne loplikku surma Tallinnas, soitis vastu tanava aarekivi.
Sa lahed kommersile ma vaatan , tublitubli.

29/10/05 16:58  

Postita kommentaar

<< Home