2009-05-16

Intervjuu Liis Lassiga

Möödunud nädalal oli mul ainukordne võimalus ajada juttu meie vabariigi ühe skandaalsema kodanikuga. Minu vestluskaaslaseks oli Liis Lass.

Preili Lass, kuidas....

Nii! Kõigepealt teeme nii, et sina kirjutad ainult seda, mida mina ütlen! Saad aru vä! Muidu ma lasen sulle põhimõtteliselt molli anda või nii. Jalaga näkku.

Aga, vabandage...

Vot väga õige. Võtan su vabandused vastu. Põhimõttelielt ma tean ju küll, et sa vabandasid ainult sellepärast et kartsid peksa saada. Ühesõnaga sa oled selline arg koer, aga vähemalt vabandasid, mitte nagu need õhtulehe munnid. Tead sa mida ma õhtulehega teen vä? Tead vä? Mitte midagi ei tee. Ma ei pühi selle saastaga isegi perset mitte.
Aga nüüd pane kirja, et ma hakkan Tallinna loomaaia direktoriks!

Kas see ei pidanud hoopis botaanikaaia projektijuht olema?

Mis botaanikaaed. Ma hakkan loomaaia direktoriks. Kas sa arvad, et ma ise ei tea nagu paremini, kellena ma tööle hakkan vä! Ma vist pean ikka laskma Meelis Laol sulle molli anda. Ines proovis Meelist küll vahepeal endale krabada, aga sitta ta sai. No Ines proovis Elmarit ka äar lohistada, aga ega elmar loll pole, ää. Milleks tal sellist kondikubu vaja peaks olema? (Naerab kurjalt ja närviliselt)

Aga enivei, ja pane nüüd kirja, et Carola Madis on lits. Sai kirja vä? Ei kirjuta, et Carola Madis on andetu ja loll lits! Nii.

Ja siis pane kirja, et...

Kuhu sa lähed? Kuule sa pead veel kirja panema, et Enrique Iglesias on minu järele hull! Kuuledvä. Ära mine ära! Tule tagasi ja kirjuta asjadest nii nagu need on. Tule tagasi, muidu ma lasen Kalev Kallol sulle molli anda. Tema on ka minu järele hull (Lass jookseb minu kõrval ja hoiab varrukast kinni). Kirjuta siis veel, et ma saan ühes uues Eesti filmis peaosa, sest ma olen andekas näitleja. Sai kirja vä?! Ja pane see ka kirja, et Anna-Maria Galojan sai kõik oma Armani ja Gucci riided tegelikult minu käest laenuks ja ei ole neid siiamaani tagasi toonud. Ja pane siis veel kirja, et Richard Branson teeb mulle kosmosereisi välja. Kirjuta seda ka, et Eve Kivi oli tulnukaga vahekorras! Kuuledvä! Ja pane see ka kirja, et....kuuledvä.
Allo, kuule, mis su nimi oli? Ma ei tea su nime, ma ei tea ju, kellele peab Andrus Ansip peksa andma! Kuuledvä. Mul on Andrusega kuum suhe, ainult et Anu Saagim proovib meie vahele kiilu ajada ja siis see Pihl ka. Me käisime Andrusega loomaaias, mille direktoriks ma hakkan kohtamas. Kuuledvä!

Pean oma kohuseks lisada, et minu vestluskaaslane, särav seltskonnakaunitar Liis Lass ei ole see Liis Lass, kelle tegemistele olete harjunud higiseid käsi erutusest rusikasse surudes kaasa elema. See on hoopis üks teine särav seltskonnakaunitar Liis Lass

0 Kommentaarid:

Postita kommentaar

<< Home