2010-01-21

EPLi allakäik

Värske uuring EMORilt sedastab, et riigiametnikud ei loe anam Eesti Päevalehe veebiversiooni, kuna nad ei saa enam sisselogimata ja karistamatult idiootsusi pritsida.

Tundmatuks jääda sooviv Eesti Vabariigi Siseministeeriumi keskastme ametnik Vambola Mets sõnas EMORile nii: "Need kuradi munnid ei lase enam kommendeerida, raisk. Puts. Nagu ma ei teaks, puts, et seal Aiitil, raisk, värinarelva kasutasid need,..., need kuradi.eee, ameeriklased, raiks. Türa, mul võeti 10 prossa palgast maha alustuseks ja nüüd siis see ka veel. Ma üdlen, et see Päevaleht võib karumunni minna. ma, raisk ütles Delfis kõik misma arvan neist. Türa küll!

Miljon.blogspot.com-iga võttis ühendust sotsioloog Andrus Saar ning avaldas nördimust, et tema kui Eesti Vabariigi kõige tsiteerituma ja geniaalsema sotsioloogiga poldud miljon.blogspot.com-i poolt veel ühendust võetud ning soovis öelda, et esiteks on selle asjaga nii ja naa, ent arvestades sootsiumi viimase aja radikaliseerunud käitumist võib asi kujuneda rohkem naa-ks, mis omakorda võib tähendada, et vaskjõududel võib 2011. aasta parlamendivalimistel õnnestuda saada, kas vähem või rohkem kohti. Härra saarel soovis veel lisad, et.., aga kahjuks ma ei tea, mida, kuna lõpetasin telefonikõne- Veidi hiljem saabunud SMS:sedastas, et miljon.blogspot.com-i ähvardab kõige lähemal ajal kohutav hukk!

0 Kommentaarid:

Postita kommentaar

<< Home