2005-06-16

kõikidele parastamiseks

Kõikidele parastamiseks siis teadaanne, et sain vahepeal ametlikult aasta vanemaks, okk suren vist varsti. Fotograaf ajas midagi segi ja hakkas pildistama alles siis kui pidulised juba lahkunud olid. Aga nagu ütles Forrest Gump: me kõik võime vahel eksida ja sellepärast pannaksegi süljetopside ümber kummimatid.

Meie siinne elamine hakab vaikselt meenutama hipikomuuni. Mina, Georg, Kadi, tasmaanlanna, Rasmus..- järgnevatel päevadel asendab Monicat Dorotha - sedapuhku poolakas, aga ärme oleme rassistid! Kui eeldada, et ühel hetkel otsustab Veemi Margus kah kodumaa tolmu jalgadelt pühkida on meid siin lausa palju. Kui meil oleks sellejuures veel vanaonu pärandus jagada oleks ilma kahtluseta tüli majas.

Aga järgmisel nädalal lähen ma merre ujuma, sellest kõigile kindlasti ka reportaaz. Mida siis veel - Rasmus alustab homme oma töömehekarjääri. Ja seda nagu peaaegu kõrgharitud noormehele kohane - ehitusplatsilt prahti koristades. Mida põrgut, mina olen Iirimaal nädal aega nõudepesija ka olnud! nii et pöidlad pihku meile siin töö- ja muu elu rindel uusi võite ja kordaminekuid sovides.

Mihkel

PS eelmisel nädalal õhtul Conference Centeris Shotimaa kinnisvaraauhindu toitlustades sain tuttavaks imekena Soti neiuga, kes teatas mulle usaldusliku vestluse ajal, et elades mõnda aega tagasi ühes korteris koos eestlanna Heleniga õppis ta ka mõne sõna eesti keelt! Uurisin siis, et kas tal midagi meelde jäänud on, olles ise samal ajal kindel, et nagunii tuleb midagi kas vne keesles või mingi kurat teab mis. Aga võta näpust, Penny ütles mulle sulaselges, hea hääldusega eesti keeles:
Mine perse ja söö sitta! Sedasi siis

0 Kommentaarid:

Postita kommentaar

<< Home