2005-06-14

"ma olen populaarne." - edinburgh, tsiteerides genialiste

tundub, et rahvast on siin murdu ja veelgi tulemas :) varsti võiks linnalt taodelda eestlaste esinduse edinburghis rajamiseks raha. või siis inglismaa eesti saatkonnast. väga edev ettevõtmine oleks. töökohti on jalaga segada, tuleb ainult mõni õnge otsa saada. järgmisel nädalal on alles üks agency nõus kuulama minu etteastet teemal "ma olen tubli tööline". lõpuks on kõik üks enesemüümine, turul me oleme vennad ja õed... mis seal ikka :) wish me luck.

3 Kommentaarid:

Anonymous Anonüümne sõnas...

Mis teie fotokal viga on? Pildid on nii tumedad, et peale hammaste pole midagi näha

14/6/05 13:12  
Blogger Joosep-Georg sõnas...

Ehk täpsustad, millist pilti sa silmas pead? Või sa lihtsalt oled kade meie peale?

14/6/05 13:26  
Anonymous Anonüümne sõnas...

rõhuvat enamust uutest piltidest.
Ja ytle nyyd ise miks ma peaks olema kade, et te tumedaid pilte?

14/6/05 13:37  

Postita kommentaar

<< Home