2005-12-02

Järjekordne töönädal läbi

Täna kell 11:30 sai traditsiooniliselt töönädal otsa. Kui kukkus kell, kukkus ka pudel, mutrivõti või pastakas, mis kellelgi parasjagu käes juhtus olema. Aga minu jaoks pole veel tänased asjatoimetused lõppenud ja üle õlle või paari ei saa veel võtta.

Esiteks tuleb minna tööandja juurde ja paluda neil mulle kaasa anda kiri auväärsetele pangahärradele, mis tõendaks, et mina ikka aus töömees olen ja niisama muiduleiba ei söö. Siis pangahärrad kaaluvad, kas mina ikka olen piisavalt vääriline, et paariks nädalaks paarsada naela raha laenuks anda.

Pärast pangaskäiku tuleb minna sotsiaalkindlustuskontorisse ja presenteerida oma isikut ning seda tõendavaid dokustaate, rekvisiite, asjakirju, sertifikaate, arhivaale ja igasugu muid tõendeid, tähtkirju, deklaratsioone ja tunnistusi. Ja kui veab, antakse punane pael rinda ja kõrvetatakse õla peale ausa maksumaksja märk. Ja mõne nädala pärast natuke raha kah, kui amethärradel eriti hea tuju juhtub olema.

Siis üritaks veel ühendust saada kriisilaenu kuuma liiniga, et pisut parendada oma hetkelist monetaarset situatsiooni. Viimane kord peale pooletunnist ooteresiimil istumist ja viieminutilist ristküsitlust teatati, et kuna minul paberid kuskil asjaajamises, siis nemad ei saa mulle raha usaldada. Eelmine kord, kui 72 naela usaldasid (seni ainuke raha viimase kuu jooksul), polnud aga mingit probleemi. Eks näe, mis täna räägitakse.

Ja siis peakski ametlik osa lõppenud olema ja ülekanne jätkub juba koduseinte vahelt.

0 Kommentaarid:

Postita kommentaar

<< Home