2005-08-02

Puhkenädal

Reedel, peale tööpäeva lõppu, umbes kell 14 kohaliku aja järgi kui olin oma viienda õlle juures, saabus kõne agentuurist. Peale kuud aega usinat töötamist, Whyte and Mackay ei vajavat enam minu kätepaari (ega ilmselt ka pead, keha ja muid ihuliikmeid). Võtsin teate viisakalt vastu ja tänasin pakutud võimaluse eest esmaspäeva pärastlõunal helistada et ega midagi muud pakkuda pole.

Mu uus-meremaalasest töökaaslane Jon-Paul oli ehk sest et isegi rohkem sisse võetud kui mina, kuid koos saime sellest üle ja jõudsime õhtu lõpuks kenasti Purju-nimelisse kohta, külastades teel kõrtse ja alkoholikauplusi, kohtudes uute ja vanade tuttavatega ja läbides ratastel mitmeid kilomeetreid Edinburgh' fantastilisi rattateid, mis on rajatud endistele (ilmselt kitsarööpmeliste) raudteede tammidele.

Laupäeval tegin linna peal mõned ringid, mis viisid mind ühel korral lennujaama ja kahel korral Mihkli töökohta - Sofi's, mis kena koha leian olevat tumedat tõugu Krušovice õlle libistamiseks. Sai vana alkohol kehast välja aetud ja uus asemele pandud. Oleme vist maininud, et tegu on rootslastest segarassilise paarikese omandusse kuuluva kohaga Leith'is ning et neil tuli hiljuti ilmale Sofia nimeline tütar?

Pühapäev möödus taas sadulas - marsruudil The Meadows, The Innocent Railway, Musselburgh ja tagasi. Meie viiene reisiseltskond (koosnes mu kiwi-sõbrast, tema hullust rattakullerist sõbrast [kes sõidab trekirattaga] ja veel kahest nende sõbrast) lagunes seepeale laiali ja mina võtsin ette veel umbes kaks korda sama pika tuuri, külastades Edinburgh' suusakeskust (kunstlumi, mäest laskujad täies hoos), mõnda turistimagnetist varet ning avastades veelgi suuremal hulgal raudteetammidele rajatud rattateid.

Eile oli puhkepäev, leidsin viimaks aega, et Home Office Work Permits osakonnale loovutada kohustuslikud 50 naela, saates neile ka oma passi ja makstes kogu lõbu eest veel peale ca 12 naela (pildid, rahakaart, tähitud saadetis). Nüüd on nende otsustada, lähtuvalt sellest, kas neil on info, et alustasin töötamist juba 6. mail (minu parima teadmise kohaselt, nagu vormidel allkirjaga kinnitasin, alustasin töötamist 28. juunil), et kas mu registratsioon aktsepteerida või mitte (viimase puhul ma ei saagi aru, mis minuga edasi siis juhtub - kas vaid vallandamine või ka rahatrahv). Elagu Euroopa Liidu sisene tööjõu vaba liikumine!

Täna ostsin 12 naela eest tagasihoidliku rattakompuutri ja tegin vaid ca 10 km jagu väntamist, üks tume Krušovice Sofi juures ja koju tagasi. Menüüs grillkana, Bassdrive ja siider ning hiljem Channel 4 pealt Sugar Rush ja kaks osa Sex And The City't. Homme telgid-magamiskotid pakiraamile ja Lanark'i, kus leiab aset mingite Šotimaad külastavate eesti noorte korraldatud õhtu rahvasöökide ja -muusikaga. Eks näis, mis jura see on.

2 Kommentaarid:

Anonymous Anonüümne sõnas...

Joosep-Georg - rõõm kuulda, et oled Lanarki minemas! Anna pärast teada, et kuidas oli.
Pille

3/8/05 17:11  
Blogger Joosep-Georg sõnas...

Sugar Rush'i tiri filelist.org kaudu, nagu ma ütlesin.

4/8/05 19:54  

Postita kommentaar

<< Home