2005-04-09

Teel rikkusele ja õnnele

Kell on viis hommikul ja me oleme Georgiga sama hästi kui miljonärid. Oleme Hillariga sõbra sünnipäeval, Georg müttab K-Büroos serverit taastada, ja meie muidugi naerda. Aga see kõik selleks - suured teod nõuavad suuri inimesi - meie seda mõõtu arvatavasti välja ei anna.

Tegelikult tahtsin ma öelda hoopis seda, et teel tundmatusse ei mõõdeta meest mitte tema rahakoti vaid südame suuruse järgi. Ja miski - kurat teab, mis see nüüd täpselt on - ütleb mulle, et olen valinud endale õige reisikaaslase. Elagu mina! Kurat! ma ikka oskan õigeid otsuseid teha. Ja peale selle - kes on valmis miuga kihla vedama, et homme õhtul, kaine peaga, häbenen ma seda purjus inimese lalinat!! Vat sedasi. Eurooplane, see kõlab uhkelt!!

0 Kommentaarid:

Postita kommentaar

<< Home